جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

-

بواسير را اينگونه برطرف كنيد

۳۲ بازديد

بهترين توصيه ها و تدبيرها را براي رفع بواسير در اين مطلب برايتان آورده ايم مي خواهيم توصيه هاي مختلف طب سنتي را در اين زمينه برايتان بگوييم تا بتوانيد در برطرف كردن بواسير خود موفق شويد اين داروي خانگي تاثير زيادي در رفع علائم همورئيد نيز دارد

يك متخصص طب سنتي، تدابير رفع بيرون زدگي ناشي از بواسير و طرز تهيه نان مخصوص مبتلايان به بواسير يا هموروئيد را عنوان كرد. دكتر غلامرضا كردافشاري درباره راه‌هاي درمان بواسير اظهار كرد: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيدصبح ناشتا ۲ تا ۳ قاشق غذاخوري خاكشير در آب جوش يا عرق خارشتر داغ بريزند و با مقداري نبات شيرين و يك ساعت قبل از صبحانه مصرف كنند. به گفته وي در بسياري از موارد بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير با همين توصيه ساده برطرف خواهد شد؛ همچنين مصرف تره پخته به ميزان فراوان در غذا از خونريزي بواسير جلوگيري مي‌كند.
اين متخصص طب سنتي اضافه كرد: خوردن خاگينه با زرده تخم مرغ، تره و پياز براي بيماران مبتلا به بواسير بسيار مفيد است. كردافشاري ادامه داد: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيد مي‌توانند صمغ مصطكي، مقل ازرق، تاجريزي و نبات را به ميزان مساوي بكوبند و روزي يك بار به اندازه يك فندق از آن مصرف كنند اين دارو به رفع بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير كمك مي‌كند.
وي افزود: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيد ۵-۳ گرم ريشه باباآدم را خشك و پودر كنند و با آرد گندم و روغن كنجد و كمي نمك خمير كنند و با آن نان بپزند و روزانه ۳۵ گرم از آن نان را بخورند؛ اين نان در برطرف كردن بواسير داخلي و خارجي بسيار موثر است.

درمان بواسير


تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.